Relax pobyt na Liptove so vstupom do hotelového bazéna
Hotel SOREA Máj ★★★ Liptovský Ján
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- polpenzia / raňajky a večere formou bufetu
- 1,5-hod. vstup do hotelového bazéna s termálnou vodou (podľa počtu nocí)
Cenník - Bonusy
- zvýhodnená cena pre seniora od 60 rokov od minimálne 4 nocí so vstupom do hotelového bazéna s termálnou vodou
- stolný tenis
- zľavy a bonusy podľa aktuálnej kampane
- WiFi pripojenie na internet v celom hoteli
- parkovanie
- počas Veľkej noci je v cene pobytu zahrnutý aj veľkonočný relax balíček (prvá procedúra sa čerpá v deň nástupu). Dieťa do 15 rokov nemá zahrnutý balíček Veľkonočný relax.
masáž podľa vlastného výberu (25 min.)
parafinový zábal rúk (25 min.)
oxygenoterapia (25 min.)
vákuový zábal na nohy (25 min.)
- 30 % zľava na vstup do centra WELLNESS EUPHORIA v Hoteli SOREA SNP, Demänovská Dolina
- 30 % zľava (zo základnej ceny) na vstup do AQUA RELAX centra v Hoteli Sorea Titris, Tatranská Lomnica
- 30 % zľava (zo základnej ceny) na vstup do wellness centra URANIA v Hoteli Sorea Urán, Tatranská Lomnica
- 30 % zľava (zo základnej ceny) do hotelového bazénu s termálnou vodou s Hoteli Sorea Máj alebo na termálne kúpalisko Termal raj, Liptovský Ján
- 20 % zľava (zo základnej ceny) do BOWLINGU centra v Hoteli Sorea Hutník, Tatranské Matliare
- 30 % zľava (zo základnej ceny) na vstup do centra Wellness svet regenerácie a oddychu v Hoteli Sorea Trigan, Štrbské Pleso
Deti
- Deti do 2,99 rokov bez nároku na lôžko a služby ZADARMO.
- 1 dieťa 3 - 7,99 rokov na prístelke vrátane ubytovania a polpenzie pri dvoch plne platiacich osobách ZADARMO (neplatí pre cenovo zvýhodnené osoby SENIOR).
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode.
- obed 7,80 € / dospelá osoba / deň, dieťa do 14,99 rokov 6,20 € / osoba / deň
- daň za ubytovanie 1,00 € / osoba / noc
- ubytovanie so zvieraťom 15 € / noc
Dôležité informácie
- SOREA, spol. s r. o. si vyhradzuje právo zmeny ceny, spôsobu stravovania, doplnkových služieb a bonusov súvisiace s platným nariadením.
Každý utorok je vnútorný bazén zatvorený z dôvodu sanitácie.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovisko sa nachádza priamo pred hotelom, je strážené kamerovým systémom a je neplatené.
- Internet: WiFi v celom hoteli (k dispozicií PC pripojený na internet).
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie so zvieraťom.
Dovoľujeme si vás informovať, že v termíne 11.12.2023 - 28.03.2024 bude mať hotel plánovanú technickú odstávku (pobyt možný do 11.12.2023 /ukončenie pobytu bez raňajok/ a od 28.03.2024 od 14.00 hod.).
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
Platba na mieste
Pri rezervácii pobytu menej ako 7 dní pred nástupom, platíte na mieste pri príchode na recepcii v hoteli.
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.