Poslať otázku

Poslať
Dovolenka, ubytovanie a hotely na Slovensku, v Tatrách - Sorger.sk
02 21 02 57 57
pobyty na Slovensku

Často kladené otázky - FAQ

Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, pozrite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak váš čas:

Rezervácia pobytu alebo objednávka kupónu

Čo je pobyt a čo kupón?
Ako zistím konečnú cenu pobytu?
Ako záväzne rezervujem pobyt?
Je moja požiadavka po vyplnení rezervačného formulára záväzná?

Objednávka a platba

Ako môžem objednávku zaplatiť?
Omylom som zaslal/a inú sumu.
Omylom som zaslal/a platbu so zlým variabilným symbolom.
Musím pobyt uhradiť vopred alebo ho môžem uhradiť až pri príchode?
Ako môžem pobyt uhradiť?
Musím uhradiť 100 % sumy alebo stačí zaplatiť zálohu?

Reklamácie a stornovanie


Môžem v prípade pobytu zrušiť alebo zmeniť svoju rezerváciu po úhrade?
Čo v prípade, keď na pobyt nemôžem nastúpiť?
Môžem zakúpený kupón vrátiť?
Ako mám postupovať pri reklamácii ak nie som s využitou ponukou kupónu spokojný?
Čo keď nestihnem využiť kupón počas jeho platnosti?

Ostatné

Kedy a kam mi príde ubytovací poukaz (voucher) alebo kupón?
Kúpil som si kupón. Ako ho mám použiť?
Nedostali ste ubytovací poukaz (voucher) alebo kupón po ich zaplatení?
Ako si vyberiem termín svojho pobytu po zakúpení kupónu?
Čo v prípade, keď som si kúpil kupón a chcem vziať na pobyt aj deti?
Ako si rezervujem pobyt po zakúpení kupónu?
Ako nahlásiť služby nad rámec pobytu po zakúpení kupónu?
Kedy je nástup na pobyt a kedy je potrebné izbu uvoľniť?
Aké doklady potrebujem pri nástupe na pobyt?
Chcem kúpiť pobyt ako darčekový poukaz a venovať ho. Ako mám postupovať?
Je možné rezervovať si u vás pobyt v kúpeľoch, ktorý je hradený poisťovňou?
Je možné rezervovať alebo zakúpiť si u vás procedúry bez ubytovania?

Doklad na firmu

Potrebujete faktúru na firmu?

Rezervácia pobytu alebo objenávka kupónu

Čo je pobyt a čo kupón?

Kupón - je označený v ponuke na web stránke s názvom typ: Kupón. Po zaplatení obdržíte kupón s pokymni, ako si máte váš pobyt v hoteli rezervovať.
Pobyt - je označený v ponuke na web stránke s názvom typ: Pobyt. Po vyplnení rezervácie alebo jej zaplatení vám pobyt v zariadení rezervujeme a pošleme vám ubytovací poukaz (voucher).

 
 

Ako zistím konečnú cenu pobytu?

V pobyte stačí zadať v kalkulácii dátum pobytu a zloženie osôb v izbe a systém vám vypočíta konečnú cenu. Ak si neviete poradiť s výpočtom ceny za balík, ktorý ste si vybrali, kontaktujte nás, a my vám zašleme kalkuláciu pobytu v čo možnom najkratšom čase. V prípade kupónu je konečná cena uvedená za celý kupón priamo na web stránke.

Ako záväzne rezervujem pobyt?

Ak je cena, ktorú vám vypočítal systém alebo sme vám ju zaslali, pre vás vyhovujúca, môžete ju zaplatiť online ihneď, ak vám takúto možnosť systém ponúkne, alebo faktúrou. Po zaslaní faktúry si skontrolujte termín splatnosti a nezabudnite svoj pobyt uhradiť do tohto termínu. Na výber máte možnosť zaplatiť kartou alebo bankovým prevodom. Aby bola platba prevedená ihneď a vaša rezervácia spracovaná v čo najkratšom čase, zvoľte pri prevode banku, ktorá je totožná s tou našou.

Je moja požiadavka po vyplnení formulára záväzná?

Po vyplnení rezervačného formulára, v prípade voľnej kapacity vybraného hotela a pobytu, vašu požiadavku spracujeme a zašleme vám faktúru na úhradu. Po úhrade faktúry do termínu splatnosti je vaša rezervácia záväzná. V niektorých prípadoch je možné platiť aj priamo na mieste na recepcii. Oznámime vám to e-mailom, v ktorom budeme od vás vyžadovať mená osôb, ktoré sa pobytu zúčastnia. V prípade, že ste po vašej rezervácii nedostali platobné pokyny, môže byť v objednávke chybne zadaný váš e-mail. Neváhajte nás preto kontaktovať e-mailom a nezabudnite uviesť informáciu, ktorý pobyt ste si objednávali.

Objednávka a platba

Ako môžem objednávku zaplatiť?

Ponúkame vám niekoľko možností platby - platbu kartou, platbu bankovým prevodom alebo platbu prostredníctvom internet bankingu a to niekoľkých bánk: VÚB, Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, UniCredit Bank, Poštová banka.

Omylom som zaslal/a inú sumu.

Uhradená suma musí byť zhodná so sumou uvedenou v objednávke. Pokiaľ ste zaslali vyššiu sumu, kontaktujte nás a preplatok vám vrátime. Pokiaľ ste uhradili nižšiu sumu tak 1. v prípade kupónu vám bude celá platba automaticky vrátená na váš bankový účet o čom vás budeme informovať. Objednávku je potrebné uhradiť ešte raz so správnou sumou, ak je zľava ešte aktívna. 2. v prípade pobytu je potrebné doplatiť zvyšok, vaša rezervácia sa stáva záväznou a my vám zašleme ubytovací poukaz.

Omylom som zaslal/a platbu so zlým variabilným symbolom.

Bohužial bez variabilného symbolu nevieme vašu platbu identifikovať. K platbe s chybným variabilným symbolom sa nevygeneruje žiadny kupón a peniaze vám automaticky pošleme späť do 14 dní od konca predaja zľavy. Ak nás však včas upozorníte na nesprávne zadaný variabilný symbol, vašu platbu preveríme.

Musím pobyt uhradiť vopred alebo ho môžem uhradiť až pri príchode?

Platba závisí od hotela a termínu, v ktorom si pobyt rezervujete. Pri väčšine hotelov je možná úhrada priamo na hotelovej recepcii pri príchode ak si pobyt rezervujete 7 a menej dní pred nástupom. Niektoré hotely však platbu na mieste neumožňujú a preto je potrebné pobyt uhradiť vopred na náš bankový účet a to aj v prípade, že nástup na pobyt je ten istý, ako deň rezervácie pobytu.

O možnostiach platby sa informujte na našom telefónnom čísle 02 2102 5757 alebo e-mailom destinacie@destinacie.sk.

V prípade, že si vyberiete hotel, kde je možná platba na recepcii, zašleme vám ubytovací poukaz, VOUCHER, ktorým sa preukážete a v ktorom bude uvedené, že pobyt môžete hradiť na mieste pri príchode.

Ako môžem pobyt uhradiť?

Pri rezervácii vám v prílohe e-mailu zašleme faktúru na úhradu pobytu, v ktorej je uvedená suma v 100 % výške pobytu. V maily budete mať aj kompletné informácie ako máte postupovať pri úhrade pobytu, variabilný symbol, čísla účtov niekoľkých bánk resp. je tu močnosť zaplatitť pobyt platobnou kartou. Z uvedených účtov si jednoducho vyberiete vašu banku a pobyt uhradíte priamym vkladom na náš účet, alebo internet bankingom. V niektorých prípadoch vám náš systém ponúkne možnosť platby ihneď po odoslaní rezervácie.

Musím uhradiť 100 % sumy alebo stačí zaplatiť zálohu?

Pobyt je potrebné uhradiť v plnej výške pred jeho nástupom. Väčšina klientov uprednostňuje úhradu v 100 %-nej výške. Ak vám to však nevyhovuje, je možné dohodnúť platbu na dve časti a to tak, že do termínu splatnosti uhradíte polovicu a druhú polovicu uhradíte najneskôr mesiac pred nástupom na pobyt. Je tu aj možnosť individuálne sa dohodnúť s pracovníkom našej cestovnej agentúry.

Reklamácie a stornovanie

Môžem v prípade pobytu zrušiť alebo zmeniť moju rezerváciu po úhrade?

Rezervácia pobytu sa po jeho úhrade zmení z predbežnej na záväznú a hotel nemôže vašu izbu ponúknuť a predať inému klientovi. V prípade zrušenia pobytu z vašej strany si hotel účtuje storno poplatky a to v závislosti od toho koľko dní pred nástupom na pobyt rezerváciu zrušíte. Pre určenie počtu dní pri výpočte storno poplatku je rozhodujúci deň doručenia písomného zrušenia pobytu. V prípade zrušenia pobytu vinou hotela je hotel povinný oznámiť to klientovi ihneď
a bude mu vrátená celá uhradená suma. V snahe zabezpečiť pre našich klientov čo najlepšie služby, každé storno je posudzované individuálne a robíme všetko preto, aby poplatok za zrušenie pobytu nebol klientovi učtovaný alebo sa snažíme vybaviť bezplatný presun termínu. Niektoré hotely alebo liečebné domy však vyžadujú rôzne potvrdenia, alebo si účtujú aj storno poplatky podľa platných všeobecných podmienok. V prípade, že svoj pobyt z akéhokoľvek dôvodu potrebujete stornovať, neváhajte nás kontaktovať a my sa budeme maximálne snažiť vyhovieť vašej požiadavke.

Z našej strany si v prípade zrušenia rezervácie účtujeme poplatok vo výške 2 % z ceny objednaných a záväzne potvrdených služieb viac ako 41 dní pred nástupom klientov odberateľa na pobyt (minimálne je to 20 €  - manipulačný poplatok). V prípade, že si v našej cestovnej agentúre objednáte ďalší pobyt, tak tento poplatok vám bude odpočítaný z ceny nového pobytu. Ak ubytovacie zariadenie neúčtuje žiadny storno poplatok, je možné využiť platbu ako depozit na 12 mesiacov od úhrady pre výber iného ubytovacieho zariadenia (pobytu). Pri prvej výmene ubytovacieho zariadenia (pobytu) sa neúčtuje žiaden poplatok, v prípade druhej a ďalšej výmeny je účtovaný manipulačný poplatok vo výške 20 €. 

Čo v prípade, keď na pobyt nemôžem nastúpiť?

Ak na pobyt z akýchkoľvek dôvodov nemôžete nastúpiť, bezodkladne nás kontaktujte  e-mailom alebo na telefónnom čísle, ktoré máte uvedené vo svojom ubytovacom poukaze, voucheri. Pobyt sa pokúsime presunúť na náhradný termín, alebo ho úplne zrušiť. Rozhodujúci je však dôvod zrušenia vášho pobytu resp. rozhodnutie konkrétneho hotela o prípadnom účtovaní storno poplatku.

Môžem zakúpený kupón vrátiť?

Pokiaľ kupón nebol využitý a uskutočnená rezervácia, môžete ho stornovať do 14 dní od jeho zakúpenia. Stačí nás kontaktovať e-mailom na destinacie@destinacie.sk. Do e-mailu prosím uveďte číslo kupónu, identifikačné údaje platby (variabilný symbol, dátum a čas platby). 

Pokiaľ ste si kupón už rezervovali, odporúčame vám zrušiť rezerváciu priamo u poskytovateľa akcie a preposlať nám potvrdenú zrušenú rezerváciu na e-mail destinacie@destinacie.sk. Bez potvrdenej zrušenej rezervácie nie je stornovanie možné. Po 14 dňoch nie je možné kupón stornovať vôbec a preto je potrebné pokúsiť sa dohodnúť priamo s poskytovateľom konkrétnej zľavy na alternatívnom riešení. Odporúčame vám vykonať rezerváciu termínu čo najskôr po zakúpení kupónu. Predídete tak zbytočným komplikáciám.

Ako mám postupovať pri reklamácii ak nie som s využitou ponukou kupónu spokojný?

Reklamáciu je vždy potrebné podať priamo u samotného poskytovateľa služby alebo predajcu pri využití kupónu. Kontakt na poskytovateľa nájdete vždy na kupóne. Pokiaľ nebudete spokojný s priebehom a vybavením reklamácie, neváhajte nás kontaktovať. Preveríme celú situáciu a priebeh reklamácie a v prípade, že je reklamácia opodstatnená, zriadime nápravu.

Čo keď nestihnem využiť kupón počas jeho platnosti?

Po ukončení platnosti zľavy všetky nevyužité kupóny prepadávajú. Jediná možnosť je obrátiť sa priamo na konkrétneho poskytovateľa zľavy a dohodnúť sa s ním na prípadnom  riešení. Závisí však iba od jeho dobrej vôle, či vám umožní aspoň čiastočné čerpanie kupónu.

Ostatné

Kedy a kam mi príde ubytovací poukaz (voucher) alebo kupón?

Ubytovací poukaz (voucher) alebo kupón vám zašleme na váš e-mail (nie poštou) a to ihneď po pripísaní platby na náš bankový účet. Odporúčame vám platbu kartou alebo prostredníctvom platobných tlačítok jednotlivých bánk, ak takúto možnosť náš systém ponúka. Kupón vám príde okamžite a ubytovací poukaz (voucher) vám pošleme väčšinou do 24 hodín od zaplatenia, najviac do 2 pracovných dní. Pri tradičnom bankovom prevode alebo vklade na náš účet vám kupón alebo ubytovací poukaz príde najneskôr do 3 - 4 pracovných dní. 

Kúpil som si kupón. Ako ho mám použiť?

Každý kupón má iný spôsob uplatnenia a na každom kupóne je vždy popísaný spôsob jeho použitia a dátum platnosti.

Nedostali ste ubytovací poukaz (voucher) alebo kupón po ich zaplatení?

Ak vám kupón alebo ubytovací poukaz (voucher) neprišiel do 48 hodín a nenájdete ho ani v spamovom koši, kontaktujte nás na destinacie@destinacie.sk. Zároveň si ale skontrolujte, či ste správne zadali do platobného príkazu variabilný symbol. V prípade, že je variabilný symbol zadaný chybne, je nutné platbu ručne dohľadať. Pre vyhľadanie vašej platby uveďte do e-mailu identifikačné údaje a to variabilný symbol, dátum a čas platby a tiež číslo účtu, na ktorý ste platbu posielali. Následne vám kupón alebo voucher znova zašleme. 

Ako si vyberiem termín svojho pobytu po zakúpení kupónu?

Dostupné termíny si zistíte priamo na recepcii hotelového zariadenia po zakúpení kupónu. Informujte sa o termínoch a v prípade, že je vami zvolený termín voľný, rezervujte si pobyt. Kontaktné údaje hotela vám zašleme ihneď po zakúpení spolu s kupónom. V prípade, že je ako poskytovateľ pobytu uvedená spoločnosť Destinacie.sk s.r.o., kontaktujte nás na našej podpore e-mailom na destinacie@destinacie.sk alebo telefonicky 02 2102 5757 (denne od 07:30 do 20:00 hod.).

Čo v prípade, keď som si kúpil kupón a chcem vziať na pobyt aj deti?

Ak chcete ísť na pobyt s deťmi, je nutné nahlásiť to pri rezervácii pobytu priamo v danom hoteli. Všetky poplatky za deti sa hradia až na mieste.

Ako si rezervujem pobyt po zakúpení kupónu?

Po obdržaní kupónu kontaktujte písomne alebo telefonicky recepciu hotela, uveďte číslo kupónu a rezervujte si termín pobytu.

Ako nahlásiť služby nad rámec pobytu po zakúpení kupónu?

Služby nad rámec pobytu nahlásite pri rezervácii pobytu a uhradíte po príchode na miesto.

Kedy je nástup na pobyt a kedy je potrebné izbu uvoľniť?

Štandardne je nástup (check in) na pobyt po 14.00 hod. a izbu je potrebné uvoľniť (check out) v deň odchodu do 10.00 hod. Niektoré hotely alebo kúpele majú tento čas posunutý. Informáciu o konkrétnom hoteli dostanete spolu s ubytovacím poukazom, voucherom.

Aké doklady potrebujem pri nástupe na pobyt?

Pri príchode do hotela je potrebné preukázať sa na recepcii platným ubytovacím poukazom - voucherom, ktorý dostanete od nás po úhrade pobytu e-mailom. Ak máte problém s jeho vytlačením, neváhajte nás kontaktovať a my ho pošleme na recepciu za vás. V hoteli budú od vás požadovať tiež občiansky preukaz a v prípade detí nejaký doklad totožnosti s fotkou alebo postačí aj kartička poistenca.

Chcem kúpiť pobyt ako darčekový poukaz a venovať ho. Ako mám postupovať?

Darčekový poukaz na určitú sumu si môžete objednať tu a je možné zakúpiť ho aj na konkrétny termín alebo na otvorený termín a vybrať si akýkoľvek pobyt z našej ponuky. V prípade otvoreného termínu si obdarovaný vyberie hotel, pobyt aj termín, ktorý mu najviac vyhovuje. V prípade rozdielu v cene rozdiel doplatí pri objednávke. Darčekový poukaz je štandardne platný 1 rok. Obal na darčekový poukaz môžete pripraviť a vytlačiť podľa tohto návodu.

Je možné rezervovať si u vás pobyt v kúpeľoch, ktorý je hradený poisťovňou?

U nás si môžete kúpiť pobyt ako samoplatca. Pobyty hradené poisťovňou neposkytujeme, v tomto prípade musíte kontaktovať priamo konrétne zariadenie.

Je možné rezervovať alebo zakúpiť si u vás procedúry bez ubytovania?

Túto možnosť nemáme v ponuke. V predaji sú pobytové balíčky, ktoré obsahujú okrem procedúr aj stravovanie a ubytovanie. Procedúry z balíka nie je možné oddeliť a je potrebné si ich zakúpiť výlučne s pobytovým balíkom.

Doklad na firmu

Potrebujete faktúru na firmu?

V prípade pobytu nám stačí oznámiť, že si prajete vystaviť faktúru na firmu. Podotýkame však, že do faktúry nerozpisujeme DPH, nakoľko nám to zákon neumožňuje. Ak ste si kúpili kupón, tak faktúru vám po zaplatení objednávky na Sorger.sk vystaví partner, ktorý vám poskytuje službu. Kontakt naňho nájdete v kupóne. Niektoré hotely vám ale  faktúru ku kupónu nevystavia, nakoľko ponúkajú kupóny iba pre jednotlivcov a nie na firmu.


© 2018 CA SORGER - Všeobecné obchodné podmienky - Kontakt | Všetky práva vyhradené.
Prehliadaním tejto stránky vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookies. Viac informácií. OK