Tatranská dovolenka so skipasmi, lanovkami a vstupmi do vodných parkov v cene
Dovoľujeme si Vás informovať o plánovanej odstávke hotela v období mimosezóny 2024 a to:
- od nedele 12.5. do piatka 24.5.2024 (prvý možný nástup na pobyt)
- od nedele 3.11. do piatka 15.11. 2024 (prvý možný nástup na pobyt)
Hotel Fis ★★★ Štrbské Pleso
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v izbách, apartmánoch
- bohaté raňajky (pri zakúpenom pobyte s raňajkami)
- chutné večere (pri zakúpenom pobyte s polpenziou)
- vstup do Wellness & Fitness centra (podľa aktuálne platných hygienických opatrení)
- župan na izbe
- JAR / LETO / JESEŇ 2024: lístky na lanovky a vstupy do vodných parkov v cene pobytu v termíne od 21.04. do 30.11.2024 (posledný deň check-out). Ponuka neplatí pre príchodový deň (check-in) a počet lístkov sa rovná počtu nocí počas pobytu. Lístky sú neprenosné a v daný deň je možné využiť zároveň lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová, počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Využitie lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov je podmienené registráciou všetkých členov rezervácie do Gopassu pred nástupom na pobyt. Ak už klient registrovanú Gopass kartu má, je potrebné ju predložiť pri check-ine. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty na recepcii hotela, bude jej vydanie na mieste spoplatnené sumou 2 €. V prípade odmietnutia registrácie klienta do Gopass stráca nárok na čerpanie služieb, lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov, ako aj finančnú kompenzáciu.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 2 € / osoba / noc
- vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
- poplatok za každé zviera je 30 € / noc (pobyt je povolený s vychovaným domácim zvieraťom starším ako 6 mesiacov, v jednej izbe je možné ubytovať sa s maximálne 1 zvieraťom strednej veľkosti alebo s maximálne 2 zvieratami menšej rasy, poplatok za každé zviera predstavuje odplatu za zvýšené náklady na upratovanie a čistenie ubytovacích priestorov, podmienkou pre možnosť ubytovania s domácim zvieraťom je predloženie platného očkovacieho preukazu)
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko pri hoteli nestrážené a neplatené.
- Internet: WiFi pripojenie v hale a kaviarni.
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie so zvieraťom.
- Check in/ Check out: 14.00 hod. / 10.00 hod.
JASNÁ – Chopok:
- denná prevádzka strediska skončila v nedeľu 14.4.2024;
- víkendová prevádzka strediska začína v sobotu 20.4.2024 a vybrané lanovky budú k dispozícii v čase od 08.30 - 15.00 hod.
Starý Smokovec:
- do 18.4.2024 vrátane je pozemná lanovka mimo prevádzky;
- od soboty 19.4.2024 začína denná prevádzka.
- denná prevádzka strediska skončila v nedeľu 14.4.2024;
- vybrané lanovky budú v prevádzke počas víkendov 20.04. - 21.04., 27.04. - 28.04. a 18.05. - 19.05., ako aj v období od 01.05. - 08.05.2024;
- denná prevádzka lanoviek začína od 23.05.2024.
- lyžiarska sezóna skončila v nedeľu 14.04.2024. Od 15.04. do 21.04.2024 je sedačková lanovka na Solisko v prevádzke len pre peších turistov.
- lanovky budú premávať v období od 01.05. – 08.05.2024 vrátane, a následne až do 02.06.2024 len počas víkendov (sobota – nedeľa).
- denná letná prevádzka lanoviek začína 08.06.2024.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.