Dovolenka v hoteli s otvoreným srdcom
Užite si sviatky jari a Veľkú noc na Horehroní - v Jasnej
Strávte pokojné veľkonočné sviatky v čarokrásnom regióne Horehronie, kde na vás už tradične čaká Veľká noc plná ľudovej hudby, remesla, folklórnych tradícii, zábavy a chutného jedla. Prežite toto obdobie v Hoteli Srdiečko, kde si môžete dosýta vychutnať nielen skvelú lyžovačku, ale aj neopakovateľný oddych a bohatý veľkonočný program.
Počas veľkonočného pobytu sa môžete tešiť na:
- komfortné ubytovanie v izbách či apartmánoch
- bohaté raňajky
- večere (v prípade zakúpenia pobytu s polpenziou)
- bezplatné Wi-Fi pripojenie
- vstupy do wellness centra
- skipasy/lístky na lanovku v strediskách Jasná, Tatranská Lomnica, Štrbské Pleso, Starý Smokovec a vstupy do vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová ( počet nocí = počet skipasov, vstupov) *
- parkovanie pri hoteli
VEĽKONOČNÝ VEČERNÝ PROGRAM:
- Veľký piatok (29.3.2024 od 20:00 hod.) - Dominika Gorecká s hudobným doprovodom, akustické prevedenie tých najznámejších hitov v sprievode gitary a klavíru
- Veľkonočná nedeľa (31.3.2024 od 20:00 hod.) - Ľudová hudba Čerešienka, prezentácia autentického folklóru a ľudových piesní
- tematický animačný program pre deti aj dospelých
- špeciálne veľkonočné menu
* Ponuka platí pre všetky pobyty v termíne do 21. 4. 2024 (posledný deň check-out) a vzťahuje sa na slovenské TMR hotely, s výnimkou produktu: Noc na Lomnickom štíte. Počas pobytu dostanete skipasy platné v strediskách Jasná, Tatranská Lomnica, Štrbské Pleso a Starý Smokovec (počet nocí = počet skipasov). Ponuka neplatí pre príchodový deň (check-in). Skipas je možné využiť aj ako pešiacky obojsmerný lístok na lanovky v lyžiarskych strediskách. Novinkou je, že v daný deň je možné využiť zároveň skipasy v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová, počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Dovoľujem si Vás informovať o plánovanej odstávke hotela v období mimosezóny 2024 a to:
- zatvorený od 08.04.2024 do 27.06.2024 okrem víkendov 12.04. - 13.04., 19.04. - 20.04., 14.06. – 15.06. a 21.06. - 22.06.2024
- od 28.6.2024 denná prevádzka
Horský hotel Srdiečko ★★★ Jasná Chopok Juh
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky formou bufetu
- bezplatné WiFi pripojenie
- parkovanie pri hoteli
- vstup do wellness sveta s vonkajšou vírivkou, saunami a odpočivárňou
- ZIMA 2024: Ubytovaní hostia dostanú za každú noc skipas aj vstup do vodného parku. V jeden deň tak môžu navštíviť až dve strediská. Počas jedného dňa je tak možné využiť zároveň skipasy/lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách (Tatranská Lomnica, Štrbské Pleso, Starý Smokovec) a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová (počas aktuálnej prevádzkovej doby). Ponuka je platná pre pobyty v termíne do 21.4.2024 (posledný deň check-out). Skipas môžete využiť aj ako pešiacky obojsmerný lístok na lanovky v lyžiarskych strediskách. Benefit k vášmu pobytu – jednorazový vstup do saunového sveta Harmónia (počet vstupov = počet nocí, možnosť využiť v deň príchodu alebo v deň odchodu).
- JAR / LETO / JESEŇ 2024: lístky na lanovky a vstupy do vodných parkov v cene pobytu v termíne od 21.04. do 30.11.2024 (posledný deň check-out). Ponuka neplatí pre príchodový deň (check-in) a počet lístkov sa rovná počtu nocí počas pobytu. Lístky sú neprenosné a v daný deň je možné využiť zároveň lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová, počas aktuálnej prevádzkovej doby.
-
Využitie lístkov na lanovky alebo vstupy do vodných parkov počas pobytu je podmienené registráciou do Gopassu. Ak ešte nie ste členom Gopassu, spravte si jednoducho registráciu vopred pred nástupom na pobyt alebo o ňu požiadajte na recepcii hotela počas check-in. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty pri check-in, jej vydanie bude na mieste spoplatnené sumou 2 €. Ak už Gopass máte, vezmite si ho na dovolenku so sebou, pretože vám odomyká všetky zľavy a benefity počas pobytu.
Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,50 € / osoba / noc
- za ubytovanie so zvieraťom 15 € / noc
- Vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
Nástupy a odchody
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko pri hoteli, neplatené a nestrážené.
- Internet: WiFi pripojenie zdarma v celom objekte.
- Zvieratá: Domáce zvieratá sú povolené.
- Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.