Dovolenka v hoteli s otvoreným srdcom, Horský hotel Srdiečko ★★★ Jasná Chopok Juh
Stredné Slovensko, Žilinský kraj, Jasná
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky formou bufetu
- bezplatné WiFi pripojenie
- parkovanie pri hoteli
- vstup do wellness sveta s vonkajšou vírivkou, saunami a odpočivárňou (podľa aktuálne platných hygienických opatrení)
Od 25.12.2021 v ponuke dva typy ski balíkov:
SKIBALÍK S REGISTRÁCIOU V GOPASS pred nástupom na pobyt:
- najvýhodnejšie ceny balíkov so skipassmi a s raňajkami a/alebo polpenziou
- v cene skibalíka je zahrnutý aj darček (horúci nápoj resp. darček na izbu)
- v cene ubytovania je zahrnutý skipass na každý deň pobytu pre každú ubytovanú osobu nad 6 rokov (počet nocí = počet skipassov)
- využitie skipassov je podmienené registráciou klienta do Gopassu pred nástupom na pobyt. Ak už klient Gopass kartu má, je potrebné ho predložiť pri check-ine – recepcia na kartu nahrá zakúpený skipass. Pokiaľ klient nemá registrovanú Gopass kartu, vystaví ju recepcia za poplatok (2 Eur). (registráciu klienta do Gopass môže pred nástupom na pobyt zabezpečiť CK prostredníctvom vlastného B2B konta alebo celý proces zabezpečí klient priamo na stránke https://www.gopass.travel/SK/homepage/registration /)
- deti do 5,99 rokov (v čase čerpania služby) majú nárok na bezplatnú prepravu lanovými dráhami v strediskách Jasná aj Vysoké Tatry
POZOR: V prípade odmietnutia kompletnej registrácie klienta do Gopass, klient stráca nárok na čerpanie zakúpeného skipassu, ako aj finančnú kompenzáciu.
SKIBALÍK BEZ POVINNEJ REGISTRÁCIE pred nástupom na pobyt:
- v cene ubytovania je zahrnutý skipass na každý deň pobytu pre každú ubytovanú osobu nad 6 rokov (počet nocí = počet skipassov)
- využitie skipassov nie je podmienené registráciou klienta do Gopassu pred nástupom na pobyt. Informáciu o aktivácii skipassu poskytne recepcia hotela pri nástupe na pobyt.
- v cene skibalíka je zahrnutý aj darček (horúci nápoj resp. darček na izbu)
- deti do 5,99 rokov (v čase čerpania služby) majú nárok na bezplatnú prepravu lanovými dráhami v strediskách Jasná aj Vysoké Tatry.
Platnosť skipassov:
- Jasná: Jasná Chopok sever & juh, Jasná: Jasná Chopok sever & juh, Vysoké Tatry – Štrbské Pleso a Tatranská Lomnica
Skipass nie je možné čerpať v príchodový deň. Lístok je neprenosný a platí len vo vybranom stredisku počas aktuálnej prevádzkovej doby lanoviek. V jeden a ten istý deň je možné využiť vstup len jedného vybraného lyžiarskeho strediska (podľa typu a platnosti skipassu: Jasná, Tatranská Lomnica alebo Štrbské Pleso).
Skipass = Aquapass: možnosť využitia lyžiarskeho lístka do Aquacity Poprad závisí od aktuálne platných protipandemických opatrení. V prípade otvorenia vodných parkov aj pre neubytovaných klientov bude možné využiť skipass namiesto lyžiarskeho strediska vo vodnom parku (vstup Aqua Ticket).
Požiadavke na pridelenie konkrétnej izby v hoteli, (v rámci toho istého typu izby - napr. konkrétne číslo izby, výhľad, balkón, poschodie, orientácia na svetovú stranu a pod.) je možné vyhovieť iba v prípade, ak to kapacitné a prevádzkové možnosti hotela dovoľujú. Pridelenie konkrétnej izby, resp. splnenie špeciálnej požiadavky na izbu nie je ale možné záväzne garantovať.
Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
- za ubytovanie so zvieraťom 15 € / noc
- Vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
Nástupy a odchody
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko pri hoteli, neplatené a nestrážené.
- Internet: WiFi pripojenie zdarma v celom objekte.
- Zvieratá: Domáce zvieratá sú povolené.
- Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Skorá rezervácia so zľavou
Za rýchlosť Vás odmeníme zľavou. Rezervujte si Vašu dovolenku v predstihu a získajte zľavu z ceny ubytovania. Rezervujte skôr a ušetrite. Počas roka sa u nás striedajú dve obdobia – sezóna a mimosezóna. Výška konkrétnej zľavy pri skorej rezervácii sa preto mení v závislosti od toho, v ktorom období si Váš pobyt rezervujete.
Termíny
Rezervujte si pobyt
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Najčastejšie otázky o pobyte Dovolenka v hoteli s otvoreným srdcom


